22 Haziran 2010

KADİM FIRTINALARDAN BU AKŞAMA YANSIYANLAR

Haziran ayını hızla tüketmek istiyorum; çünkü mesleğimle ilgili bir gerginlik noktasından bu ayın sonunda kurtulmayı umuyorum. Geçen her gün insanın kayıp hazinesidir, ama hayat her insana aynı değildir. Kimi için zevke bulanmış bir hayat kadim bir gelenektir, kimi içinse zehir zakkum bir hayat zorunluluktur. Her şeye rağmen insan olmak, sağlıklı olmak ve özgürce nefes almak çok güzel. Bu dünyanın ne zevklerine, ne de dertlerine fazla takmamak gerek. İnsanca yaşayabiliyorsan, vicdanın rahatsa, umursamayacaksın ve her yeni güne gülerek başlayacaksın. İşte, ben de Temmuz ayının gelmesini bekliyorum.

Bu ay evimdeyim. Canım bavulumu hazırlayıp, Pazar akşamları yola çıkmadığım için derin hayretlerdeyim. Şaka bir yana, evimde dinlenmeyi özlemiştim. Akşamları neler mi yapıyorum? Kitap okuyamıyorum ve hedeflerimin peşinden koşturamıyorum, çünkü terfi gerginliği henüz bitmedi. Akşam yemeğinden sonra kadim dostumu yudumluyorum. Kadim dost mu? Zehir zıkkım, şekersiz ve sütsüz kahve. Hangi tür kahve mi? Elbette "ALTA RICA"... Acı kahvenin yanında da bir avuç fındık. Mükemmel bir ikili ve ömrüm boyunca bu ikiliyle dost olmak istiyorum. Alta Rica denemeyin, çünkü kahve erbabı değilseniz, emin olun ki sizi dağıtacaktır. Acı mı acı, yoğun mu yoğun bir kahve türü. Hele benim gibi, şekersiz içmeyi sakın denemeyin:)



Bilgisayar oyunlarında üstat değilim ve hatta oyun oynamayı çok sevmiyorum, ama uzun yıllardır bıkmadan oynadığım bir oyun var: COUNTER STRIKE... Eski dostumun dönüştürülmüş yeni halini oynuyorum artık: COUNTER STRIKE CONDITION ZERO... En çok kullandığım harita DUST2. Elbette özel kuvvetleri seçiyorum, terörist olmuyorum. Bağımlılık mı? Birazcık...



Araba almak için çok geç kaldım. Utanacağım, ama itiraf edeyim: Daha ehliyetim de yok. Bir aksilik çıkmazsa, yakın bir süreçte ehliyet kursuna başlayacağım. Bir düldülüm olsun ve ayağımı yerden kessin. Çok pahalı arabalarda gözüm yok. Orta halli, temiz bir araba almak istiyorum. Ey bankalar, bu meslekdaşınıza uygun kredi verir misiniz? Soruyu değiştireyim mi? Ey çalıştığım banka, neden çalışanların için bir sandık kurmadın? Sandıktan ucuz kredi kullanmak iyi olmaz mıydı:)

Resim: Almak istediğim DÜLDÜL bu mu yoksa?



Birkaç tane zor soru sorup, bu akşamlık ayrılacağım. Yanıtları bende yok gibi...
1) Her insan evlenmek zorunda mıdır?
2) Yalnızlık bağımlılık mı yapıyor?
3) Bende mi yaşlanacağım?

Selametle...

Hiç yorum yok: