25 Mayıs 2010

HAKA DANSI TAKIMI KURUYORUM

Bir süre yazmayacağım demiştim ve aksilik çıkmazsa haftaya terfi sınavı/mülakatı beni bekliyor, ama ülkenin gündemi beni tahrik ve irademi tahrif ettiği için birazcık yazmaya karar verdim. Haziran'ın ilk haftasını kazasız belasız atlatmak ve ruh sağlığıma her yönüyle sahip çıkmak istiyorum. Bana sınav biter mi? Bitmez, asla bitmez. Neden mi? Yatmayı düşünmüyorum ve hedeflerim var çünkü. Hayat yolculuğunun her durağında bir sınav vardır. Şimdi uluslararası geçerliliği olan denetçi sertifikaları, yüksek lisans derim, ama yarın gözümü yumduğumda da yaptıklarımın, yaşantımın hesabını veririm. Hayat bir sınav ve ben de çalışkan bir öğrenci. Şikayetim yok ve oldukça azimliyim. Umarım ki yol kazaları beni bulmaz.

Dans kursuna yazıldım. Ayda 2000 USD veriyorum ve HAKA DANSI dersi alıyorum. Türkiye'de hoca bulamadım. Hafta sonu uçağa atladım ve Yeni Zelanda'ya gittim. Garip bir ülke; çünkü tropikal iklimi var ve çok değişik böcekler, hayvanlar yaşıyor. İşte, gittim ve HAKA DANSI dersi verebilecek eğitmen aradım. Önce beni ülkelerinden kovmak istediler; çünkü milli danslarını yabancıların öğrenmesini istemiyorlar. Neyse, yaşlı bir dedeyi ikna ettim ve Türkiye'ye getirdim. Altı ay boyunca HAKA DANSI çalışacağım. Neden mi HAKA DANSI? Ergenekon'a, statükoya, Aydın Abi'nin medyasına, darbecilere, rüşvet alanlara, işini yapmadan yatan memurlara, hırsızlara ve diğer adi insanlara işkence etmek istiyorum. İşkence derken, fiili işkenceden bahsetmiyorum. HAKA DANSI yapan bir takım kuracağım. Sayı sınırlaması yok, ama takıma katılmanın şartları çok ağır. Şartlar mı?
1) Ülkenizi seveceksiniz.
2) Vicdanlı olacaksınız.
3) Vergi kaçırmayacaksınız.
4) Dalkavuk olmayacaksınız.
5) Rüşvet almayacaksınız.
HAKA DANSI takımına üyelik şartları çok ağır değil mi? Olsun, ilkelerimizden asla taviz vermeyeceğiz. HAKA DANSI öğrenip ne mi yapacağız? Bütün adi, dalkavuk, rüşvet alan, vergi kaçıran, vatan haini insanları stadyuma dolduracağız. Mecburen stadyumda olacaklar ve gerekirse zincirlerle koltuklara bağlanacaklar. Sonra mı? Biz sahaya çıkacağız. Bütün adi insanlara saatlerce HAKA DANSI yapacağız.



Çok kısa olaraktan CHP hakkında yazmak istiyorum. Ey CHP, statükoyu savunaraktan mı iktidara yürüyeceksin? Demokrasi istiyoruz, ekonomik kalkınma istiyoruz, insan hakları istiyoruz, ama darbeleri, cuntaları ve statükoyu istemiyoruz. Etro Kemal sol değerlere sahip değil; çünkü statükoyu savunuyor ve Aydın Doğan medyasının güdümünde hareket ediyor. Etro Kemal'in saygısız bir ifade olduğunun farkındayım, ama sol değerlere sahip olduğunu iddia eden birisi nasıl olur da statükoyu savunur, anlamıyorum. Sol değerler mi? Sol görüşlü olmadığımı, daha doğrusu Türk Solu'na muhalif olduğumu belirteyim. Batı'da sol hareketler nasıldır? Kapitalist ülkelerde sol hareketler özgürlükçü, insan haklarını savunan, emekçinin avukatı bir kisveye bürünmüştür, ama Türkiye'de ise maddi sıkıntısı olmayan, refah içerisinde yaşayan insanlar sol görüşlüdür. İspat mı istiyorsunuz? Seçim sonuçlarına bakmanız yeterlidir. Büyük şehirlerin kalburüstü insanlarının çoğu CHP'ye oy vermiştir ve gariban insanların çoğu da sağ partilere oy vermiştir. Bundan tek sonuç çıkar: CHP SOL BİR PARTİ DEĞİLDİR.

Türk Solu hakkında eleştirilerde bulunmak istiyorum. Eleştirilerim geneledir ve elbette istisnalar vardır. Yani her sol görüşlü insan aynı düşüncelere sahip olmayabilir. Eleştirilerim:
1) Türk Solu halkından kopuktur. Türk Solu sahil şeritlerinde ve büyük şehirlerde yaşar, ama Anadolu insanına uzaktır. Rahmetli Ecevit istisnadır.
2) Türk Solu uzlaşmaya kapalıdır. Sol görüşlü değilim, ama sol görüşlü insanlarla dost olabilirim. Fakat sol görüşlü insanlar kendilerinden olmayanları hiç sevmezler.
3) Türk Solu Türk'ün tarihinden ve özelde Osmanlı'dan nefret eder. Osmanlı'nın elbette hatalı yönleri mevcuttur, ama Osmanlı heyecanımızdır, canımızdır ve kanımızdır.
4) Türk Solu Anadolu insanını hor görür ve dışlar. Bakın solcu geçinen insanlara ve dinleyin: "Göbeğini kaşıyan insanlar..."... Evet, Türk Solu Anadolu insanını "göbeğini kaşıyan insan" olarak görür.
5) Türk Solu demokratik değildir ve cuntaları, darbeleri içten içe sevmiştir, desteklemiştir.
6) Türk Solu değerlerinden kopuktur ve samimi olarak inanan insanları bile hor görür.
7) Türk Solu kapitalisttir, zengindir ve görkemlidir. Bakın sol çevrelere ve nasıl da zevk, zenginlik ve refah içinde yaşadıklarını görün. Zenginlik ayıp değildir ve dürüstçe kazanılan parayla refah içerisinde yaşamak suç değildir, ama solcu geçinip de zevkin doruklarında yaşamak anlaşılamaz.

27 MAYIS 1960 DARBESİ HAKKINDA DA YAZACAĞIM...
DEVAM EDECEK...

Hiç yorum yok: