30 Mayıs 2010

İSRAİL NEFRETİMDİR

Yahudi düşmanı değilim ve olamam
Ama
İsrail nefretimdir
İsrail düşmanımdır
İsrail terörist bir ülkedir
İsrail'in amansız bir düşmanıyım
Terörizmi asla savunamam
Ama
Terörist İsrail'in ordusuna her türlü saldırı mubahtır
Yardım gemilerini vuran
Yardım gönüllülerini öldüren
İsrail terörist bir devlettir
İsrail kimlerden oluşur peki
Yahudi toplumundan
İsrail askerleri kimlerden oluşur
Yahudi insanlardan
Yahudi düşmanı değilim
Ama
İsrail askerleri
İsrail politikacıları
Ve
Terörist devletlerinin zalimliğini savunan
Bütün Yahudiler düşmanımdır
Ama vicdanlı Yahudilerin dostu olmaya da hazırım

Türkiye ne yapmalı
Bırakın, liberal-laik çevrelerin sağduyu çağrılarını bırakın
İsrail terörizmi en ağır şekilde kınanmalıdır
İsrail'in terörist bir devlet olduğu ilan edilmelidir
Büyükelçimiz geri çağrılmalıdır
İsrail'le diplomatik ilişkiler kesilmelidir
Bırakın sağduyu çağrılarını
İsrail terörist bir devlettir
Terörist bir devletle mi diyalog kuracaksınız
Terörist bir devletle mi dost olacaksınız

Musevi lobilerine güvenen şaşkınlardan da tiksiniyorum
Kendi doğrularınızı savunamayacak kadar acizsiniz
Sizler zavallı
Sizler tarihini bilmeyen
Sizler Türkiye sevdasından yoksun
Zavallı insanlarsınız
Musevi lobisi mi dost olacak
Bırakın
Allah aşkına bırakın safsatalarınızı
Vadedilmiş Topraklar nedir diye sorsam
Umursamazsınız
Bilmezsiniz
Başınız sıkışır
Ve
Musevi lobisine dalkavukluk edersiniz
Siz olsa olsa monşerlersiniz

Yardım gemilerinde olan kardeşlerim
Müslüman ve Hristiyan
Hepinize teşekkürler
Hepinize hayranlıklar
Hepiniz abidevi kahraman
Hepiniz cesaret timsali
Hepinize sonsuz teşekkürler

Ya içimizdeki vicdansızlara ne demeli
Onlar sözde ulusalcı
Onlar sözde Türkiye sevdalısı
Bakın bazı insanlara ve iğrenin
Efendim, Araplar Türk düşmanıymış
Efendim, komşularımız bizim düşmanımızmış
Uygur Türkleri ağlarken Araplara yardım olmazmış
Bu olanlar Filistinlilere müstehakmış
Daha neler neler
Sizlerden utanıyorum
Aynı ülkede yaşadığım için
Aynı ırktan olduğum için
Aynı havayı soluduğum için
Sizlerden çok utanıyorum
Sizler ülkemin kara lekesi
Sizler Türklüğün habis urları
Sizler şeytanın vicdansızları

Bireysel tepkim nasıl mı olacak
Elbette terörist bir orduyla savaşamam
Ama
İyice bilendim
Ve
Artık içimizdeki İsrail'in düşmanıyım
İçimizdeki İsrail mi
Evet
Özellikle basın/yayın alanında hakimler
Onların gazetelerini almayacağım
Onların dergilerini okumayacağım
Onlardan hep tiksineceğim
Kimler mi
Kim kimle ortak, anlarsınız
Kartel medyanın ortağı kim
İyice bilendim
Zaten nefret ediyordum
Artık hepsinden tiksiniyorum
Elbette hesap verecekleri zaman yakındır


Selam sana Filistin
Selam sana Doğu Türkistan
Selam size şehitler
Selam size kahramanlar

Hiç yorum yok: