24 Ekim 2011

DOĞU DEPREMİ ve ADANA'DA GÖRDÜKLERİM

Dün gece Van merkezli büyük bir deprem oldu. Yüzlerce ölen var. Ölenlerin bir kısmı kardeşim, bir kısmı değil... Kardeşim? Ülkesini seven, pkk'dan nefret eden Müslüman Kürt... Kardeşim olan Kürtlere Allah'tan rahmet diliyorum. Kardeşim olmayan Kürtler mi? Öldükleri için kına yakmıyorum, ama hiç de üzülmüyorum. Neden mi? Ben tarafım çünkü. Ben şehitlerle aynı taraftayım. (Şimdi bazı gerzekler yanlış anlayabilir! Bediüzzaman gibi saygı duyduğum bir büyük ve asker arkadaşım Ferhat, ev arkadaşım Naci Kürt kökenlidir.)

Yazının Adana'yla olan ilgisi ne mi? Öğle yemeğinden sonra biraz yürüdüm. Trafik felaket; çünkü ana caddelerden biri kapatılmış. Bdp'li hainler sloganlar atıyordu. En acısı ne mi? Bdp'li hainleri koruyan bir sürü polis vardı. Devlet benden vergi (gelir, bsmv, kkdf vb.) kesiyor, polis istihdam ediyor ve polisler de Bdp'li hainleri koruyor. Hainlere fazla yaklaşmadan uzaktan baktım, çünkü kendimi kaybetmem mümkün olabilirdi. Ne tür sloganlar atabilirler: "Faşist devlet, depreme de sen sebep oldun!" veya "Depremde ölenler kadar Türk öldürmek hakkımızdır!" vb... Abartılı oldu, ama bu hainlerden beklememem için bir sebep söyleyin. Vesselam.

Hiç yorum yok: