1 Mayıs 2011

YILDIRIM GÜRSES'İ HATIRLAMAK

Kişisel CD'lerime bakıyordum bugün ve gözüm "ANILARLA YILDIRIM"a takıldı. CD'yi koydum ve hayallere daldım... Üstat, sen aramızdan gideli yaklaşık 11 yıl olmuş. İzmir'de İngilizce hazırlık okuyordum ve gazetede görünce şok olmuştum: Yıldırım GÜRSES aramızdan ayrıldı... Şanslıyım ki ölmeden önce çıkardığın 3 CD'yi alabildim. Şanssızım ki birkaç ay daha yaşasaydın, yanlış hatırlamıyorsam, 2 CD daha çıkartacaktın. Büyük üstat, mekanın cennet olsun...



Sonbahar Rüzgarları, Sitem, Son Mektup, Affetmem Asla Seni, Kırık Kalp ve diğerleri... Büyük üstat, emeğine ve diline sağlık...

Ve "YELKENLER BİÇİLECEK"... Billur gibi sesinden dinlediğimiz muhteşem marşlar... Yelkenler Biçilecek, Çırpınırdı Karadeniz, Türküm Ne Mutlu Bana...



Ünlü sanatçı 61 yaşında kalp krizi sonucu ölmüştür. Zincirlikuyu mezarlığında yatmaktadır.



(d. 21 Ocak 1939, Bursa - ö. 18 Kasım 2000, İstanbul)

Hiç yorum yok: