24 Mart 2011

KAHRAMANMARAŞ'TAN YANSIYANLAR

Geçen hafta memleketim Kahramanmaraş'taydım. Hafta içi memleketteydim. Hava çok güzeldi, ama mesai bitene kadar dışarı çıkmam pek mümkün olamadı. Öğle aralarında ve akşamları dolaşabildim. Fazla resim çekemedim, ama birkaç resimi aşağıya ekliyorum.

















Akrabalarımın mezarlarını ziyaret etmek için Şeyh Adil Mezarlığı'na uğradım. Mezarlığın ortasında Milli Mücadele Şehitliği bulunmakta.



Yaklaşık 10 yıl yaşadığım apartmanın giriş kapısının resmi aşağıda...



Şekerdere'den akşam inerken...



Ulu Camii'nin akşam görüntüsü...



Kahramanmaraş Belediyesi'nin yeni binası... Elbette şehirler yenilenmelidir, ama çok üzüldüm. Rahmetli babamın uzun yıllar çalıştığı bina yıkılmış ve yerine yenisi yapılmış. Hatıralarımın yıkıldığını ve bazı şeylerin tekrardan elde edilemediğini iyice anladım.



Hiç yorum yok: