21 Mart 2010

TEKNOLOJİYE ÖVGÜLER

*** DVD ne güzel bir varlık. Avrupa Yakası, Lost ve Heroes dizilerinin DVD'lerini buldum. Geçenlerde bir alış veriş sitesine girdim ve dizi DVD'lerine baktım. Bir ilan vardı: " Avrupa Yakası'nın 190 bölümü sadece 35 TL...". Hemen sipariş verdim ve Avrupa Yakası'nın bütün bölümlerine sahip oldum. Canım sıkıldıkça Avrupa Yakası seyrediyorum. Volkan, Buhran Abi, Şesu, Aslı, Selin, İfot, Tahsin Baba ve diğer güldürü ustalarını selamlıyorum. Sırada Lost ve Heroes var. Televizyona fazla bakmıyorum artık. Teşekkürler Avrupa Yakası, teşekkürler teknoloji, teşekkürler DVD...



*** Dün çarşıya gittim ve 380 TL vererek digital fotoğraf makinesi aldım. Kampanya vardı ve uygun bir fiyata kaptım makineyi. Gerçek fiyatı çok daha fazla olan bir fotoğraf makinesiydi, ama kampanyadan dolayı uygun bir fiyata alabildim. Ağlayan bebeğe emzik gibi olacak, ama can sıkıntımı biraz hafifletebilecek bir meşgale... Elimde fotoğraf makinesi, insan arayacağım... Teşekkürler teknoloji, teşekkürler fotoğraf makinesi...



*** Canım bilgisayarımı unutmamalıyım. Gerçi içim birazcık yanıyor, çünkü eski bilgisayarıma ihanet ettim. Eski bilgisayarımı artık hiç kullanmıyorum; çünkü yeni bilgisayarımın işlevleri çok daha fazla. Ama vicdanlı birisiyim. Eski bilgisayarımı gözden çıkarmaya kıyamadım. Odamın bir köşesini eski bilgisayarıma ayırdım; ama küs gibiyiz. Sırtımızdan bıçaklana bıçaklana, ben de ihanet etmeyi öğrendim. Halbuki eski bilgisayarımı ne çok severdim; ama eski dostum teknolojiye yenik düştü. Eski ve yeni dostumun resimlerini aşağıya ekliyorum.

- Bu yeni bilgisayarım ve canım dostum:



- Aşağıda ise eski dostumun resmi var:



Lafı uzatmaya gerek var mı? Yok, teknolojiyi seviyorum. Vesselam.

Hiç yorum yok: