12 Mart 2010

HAFTA BİTERKEN

* Severek okuduğum bir yazarın yeni kitabı çıkmış. Bugün almam gerekli. Ne zamandır kitap okumayı bıraktım. Kendimi fazla dağıtmıştım. Düzenli kitap okumaya başlayacağım.

* Uzun zamandır Cuma akşamları evimde olamıyordum. Umarım bu akşam evimde olacağım. Sevdiğim, ama bakamadığım bir diziyi zevkle seyretmek istiyorum.

* Haftaya Kayseri'de olmayı umuyorum. Kayseri'yi ve canım yeğenlerimi çok özledim. Gidemezsem, hayal kırıklığına uğrayacağım.

* Kafamı bozan hadise ve insanların etkisiyle TOEFL IBT kursundan ayrıldım, İngilizce çalışmayı bıraktım. En azından TOEIC için çabalamalıyım. En geç Haziran ayının sonunda TOEIC'ten advanced seviyesinde sonuç almak zorundayım.

* İrademin hakkını vermek zorundayım. Yürekten coşan her hisse teslim olmak bana yakışmaz.

* Sürücü kursuna yazılmak için geç kalmadım mı? Yaza araba almak istiyorum.

* Fazla kilolarımdan kurtulmak zorundayım. Düzenli yol yürümeye başlamam gerekli.

* Saç ektirmeyi araştırdım ve eyleme geçmeye karar verdim, ama saç ektirdikten sonra 10 gün boyunca evden çıkmamak gerekliymiş. İzin tarihimi beklemem gerekiyor.

* Bahar geliyor ve ben de bisiklete binmeyi özledim. Çoğu zaman evimde olamıyorum, ama en azından hafta sonları seher vaktinde bisiklete binebilirm.

Hiç yorum yok: