4 Şubat 2010

DOĞAN GÜNEŞİ DÜŞÜNMEDEN BİRAZ KENDİMLE DALGA MI GEÇSEM?

Az biraz havayı dağıtayım istiyorum. Biliyorum ki iflah olmayacak kadar duygu insanıyım. Mahlasıma bakın: "Yoldan Geçen Adam". Ya, yesinler senin yolunu. Azcık kurtul edebiyattan, psikolojiden, felsefeden:) Oy oy oy... Sanki dünyayı sen kurtaracaksın be adam. Aşağıya bir resim ekleyeceğim. Vallahi de billahi de bu blog'ta yazı yazan adama ait, ama yine yüzü saklı. Özellikle çektirmedim. Şimdi Maliye Müfettişi olan bir arkadaşım gıcıklığına çekti. Kordon'da resim çektireyim dedim, ama tam poz vereceğim noktaya daoğru ilerlerken resmimi çekeceğini söyledi. Hemen müdahele ettim ve "Dursana ya!" dedim ve elimle tepki verdim, ama nafile ki resmimi çekmiş.



Türkiye ve dünya hakkında inadına yazmak istemiyorum. Cukkaları cebe indiren nice köşe yazarından daha zekiyimdir ve kavrayışım fazladır, ama zaten memleketim dert yüklü. Al birini ve vur ötekine. Aynı siyasi geyikler, değişmeyen memleket manzaraları, tiksindiren yolsuzluklar ve haksızlıklar vb... Kendime hayrım yok ki memleketi kurtarayım. Nazım Hikmet bence çok yanılmış:
"ben yanmasam,
sen yanmasan,
biz yanmasak
nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa...". Yanılmış Nazım, hem de çok yanılmış. Nazım'dan yazdım diye adımız sosyaliste çıkmasın. Sosyalist değilim, ama ülkesini seven herkes kardeşimdir. 68 kuşağının hikayesi hep içimi burkar. Gencecik çocuklar, hepsi ülkesini seviyordu oysa, birbirlerini öldürmüşler. Türkiye sevdalısı herkes benim kardeşimdir. 68 kuşağının düştüğü hataya düşmemek gerek. Farklı fikirlere sahip olsak bile, Türkiye sevgisi hepimizi birleştirmeli.

Beyin çorbamdan bahsetsem olur mu peki? Aşağıdaki konular beynimde cirit atıyor ayrıca. "Tasarla, zamanla ve uygula" prensibine bağlı kalmalıyım, ama vıcık vıcık beyin çorbasına dönderdim her yeri. Konular:
- TOEFL kursu
- TOEFL IBT
- Yetki ve yeterlilik
- Certified Internal Auditor
- SPK Bağımsız Denetim Lisansı
- Kambiyo kursu vb vb vb vb...
Hepsinin hakkından gelirim, ama içimdeki fırtınanın dinmesi gerek. Fırtına diner mi, diner. Ama...Vesselam.

Hiç yorum yok: