20 Ocak 2010

GÜNCEL AHVALİM

Dün çok yoğun çalıştım ve akşam şubeden çıktığımda başım patlayacak gibiydi.

Atış poligonuna gittik ve 20 el atış yaptım. Hayalimdeki düşmanları, hainleri, zalimleri parçalayıp durdum.

Saat 8 civarında otele döndüm.

Biraz kitap okuyayım dedim, ama olmadı. Osman Rauf ALPER tarafından kaleme alınan Mülteci Komünist adlı kitabı okuyorum. Çok akıcı bir kitap, ama zihnim çok dağınıktı. Biraz televizyonu açtım ve Geniş Aile'ye çok az baktım. Fazla bakamadım televizyona, çünkü zihnim gerçekten çok dağınık ve yorgun.

Fazla çalışıyorum bu sıralar. Marifet mi, zorunluluk mu, bilemiyorum. Fazla çalışmak insanı çok yıpratıyor aslında.

Yine başımın arkası ağrıyor. Ne zaman az uyusam başımın arkası berbat ağrıyor. Sanki başımın arkası sürekli şişiyor ve bir zaman sonra patlayacak. Evet, başımın arkasının şiştiğini sanıyorum. Başım balon gibi patlayacak ve her yer vıcık vıcık beyin olacak.

Hastayım da. Grip ve sinüzit bileşimi beni çok yıpratıyor. İnatla ilaç kullanmıyorum ama.

Az uyuyorum, düzensiz uyuyorum. Yatmaya yakın zamanlarda koca fincanla kahve içiyorum ve uykuya meydan okuyorum.

Başım ağrıyor ve yakında başım balon gibi patlayacak.

Haberler... Haberler... Beklenen haberler...

Hiç yorum yok: