17 Mayıs 2009

Eskilerden 10...DEVLET Mİ?

Devlet kavramının beni rahatsız eden bir boyutundan bahsetmek istiyorum. Sevmediğiniz, hoşlanmadığınız insanlarla bir arada yaşamak zorunda bırakılmanız çok kötü. "Bu ülkede yaşayan 70 milyon insan kardeştir." sözü kocaman bir yalan. Kendime düşman olarak hissettiğim milyonlarca insan var. Bu düşmanlık somut sebeplerden dolayı kaynaklanıyor ama. İnsanlardan ırk, din, siyasi düşünce gibi sebeplerle kopuş değil bahsettiğim.

Cem Uzan ve ekibiyle aynı ülkede yaşamak istemiyorum, DTP-Leyla Zana gibi ayrılıkçılarla bir arada yaşamak istemiyorum, demokrasiyi özümsememişlerle ve farklı düşündüğüm için bana düşman olanlarla bir arada yaşamak istemiyorum.

Farklı düşünebiliriz, ama bu ülkeyi sevmek ve bu ülkede dürüstçe yaşamak zorundayız. Banka hortumcularıyla, pkk sevgisiyle dolu olanlarla, tarih ve millet düşmanlarıyla bir arada yaşamak istemiyorum. Benim gibi düşünmüyor musunuz?

20/07/2007

Hiç yorum yok: