18 Temmuz 2010

YILLIK İZİN ZAMANIM GELDİ

Diyarbakır'dan döndüm. Diyarbakır eskiye göre daha huzurlu. Akşam saatlerinde dışarıya çıkabiliyorsunuz. İnsanlar yollarda, çay bahçelerinde, parklarda, camilerde... Artık terör bitmek zorunda. Fırsat buldukça insanlarla konuştum. Bir ticari taksi sürücüsü özetle şunları söyledi: "Terörden, kandan ve huzursuzluktan bıktık. Pkk ve derin devlet gizli dost. Her ikisi de terörün bitmesini istemiyor, ama artık insanların çoğu uyanıyor. Çanakkale'de birlikte şehit olmadık mı? Bakın Irak'a. Irak'ta Saddam'ın devrini mumla arıyorlar. Türkiye yaşanabilecek en iyi ülke. Pkk ve derin devlet, uyuşturucu, insan kaçakçılığı, petrol kaçakçılığı ve silah kaçakçılığı pastasını paylaşıyor. Kürt ve Türk milliyetçiliği hepimize zarar veriyor...". Artık Diyarbakır huzura erişmeli. Bir akşam Gazi Köşkü'ne çay içmeye gittik. Gazi Köşkü'nün birkaç resmini aşağıya ekliyorum.





Üniversite yıllarında oynadığım bir oyun vardı: WORMS... Eski dostumu bugün tekrardan hatırladım. Internetten en son sürümünün demosunu indiriyorum. Beğenirsem, satın alacağım.



İki haftalığına yıllık izne ayrılıyorum. İzinde Kahramanmaraş'a ve Kayseri'ye gitmeyi düşünüyorum. İzinden sonra mı? Gidecek çok yolum var... Beğendiğim bir sözü ekliyorum. "ARTIK GÖKTE SÜREYYA YILDIZI DOĞSA BİLE BENİM İÇİN FARKETMEZ...". Selametle...

Hiç yorum yok: